niedziela, 26 maja 2013

Różności

Witam...

Dzisiaj Dzień Matki a więc wszystkim mamom życzę wszystkiego naj...naj...najlepszego :-))

A teraz mały remanencik ponieważ nazbierało mi się trochę różności:

kartka z niespodzianką w torcie dla "ryczącej" czterdziestki











kartka dla ??? (musiałam zrobić bo mnie męczyło)





kartka z damą dla Damy




a ta kartka powstała gdy walczyłam z "nicnierobieniem"




a ta jak widać jest na "półwiecze" (mam nadzieję że spodoba się obdarowanej)



i na koniec kartka zrobiona na wyzwanie u SP




To by było na tyle :-))
Remanent skończony a wszystkich którzy dotrwali do końca i tych którzy nie dotrwali zapraszam WPADNIJCIE ZNOWU!!!
(może do tego czasu nauczę się robić lepsze zdjęcia ;-))  )

1 komentarz:

  1. Zdiącia są dobre ,nie zagaduj....a kartki wspaniałe!!! Dama przypadła mi bardzo do gustu,,,

    OdpowiedzUsuń