poniedziałek, 24 czerwca 2013

Kłopoty ze zdrowiem

Witam...

Ostatni tydzień czerwca a ja na L4. Długo udawało mi się trwać w zdrowotności aż tu nagle cios z najmniej spodziewanej strony. Nie moja astma ani cukrzyca i wcale nie kręgosłup jak mógł by ktoś myśleć ale nerki postanowiły dać znać o sobie a jest to możecie mi wierzyć mało przyjemna dolegliwość. Tak więc siedzę w domu i nadrabiam zaległości.
Pokarzę parę prac które trafiły już do nowych właścicieli ale nie miałam jeszcze czasu żeby je tu zaprezentować...

Pudełko dla pewnej przeuroczej 50latki







i kolejne pudełko tym razem na 35 rocznicę ślubu







i znowu pudełko ale teraz dla Młodej Pary







I to na razie wszystko ale cd. nastąpi ponieważ jeszcze parę pudełek popełniłam.....

2 komentarze:

  1. Basiu oczywiście są wszystkie wspaniałe!!!! jak zwykle....masz złote ręce!!!Pozdrawiam Teresa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu żebym mogła przyznać Ci rabat musisz zostać klientem sklepu - możesz to zrobić akceptując newsletter.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń