środa, 16 października 2013

Za oknem szaro-buro

Witam...

Dziś za oknem szaro-buro i drobniutki pada deszcz,                 melancholii grubą chmurą  zasmucone niebo jest. 

 Oj jakoś mnie tak naszło sentymentalnie :))  ale już pogoniłam smuteczki i pokażę Wam moje "magnoliowe" karteczki  hihihi.

 Musicie wiedzieć że byłam w Chorzowie na warsztatach gdzie pewna super zdolna Paulina Błaszczyk pokazywała nam mniej zdolnym ;)) jak kolorować stemple, a później również wielce utalentowana Marta Krupa z "Magicznej Kartki" pokazała  jak z użyciem pokolorowanego obrazka zrobić mega warstwową kartkę. W kolorowaniu mistrzostwo osiągnę zapewne w następnym wcieleniu ale z warstwami idzie mi o niebo lepiej (mam nadzieję). 




a tu spotkanie z Elą


teraz "warsztatowa" kartka


i "domowe" wypociny


(tu ktoś "gwizdnął" warstwy :))
Ciepło pozdrawiam wszystkich moich miłych gości i zapraszam wpadnijcie znowu :))

1 komentarz:

  1. Te wy wypociny są dobre, też bym tak chciała !! może potrzebujesz właśnie takiej pogody do tak wspaniałej twórczości...moja Ty Artystko!! i dziękuję za zdięcia...

    OdpowiedzUsuń