sobota, 25 stycznia 2014

Przyszła zima

Witam...

Sobotni poranek......  to jest to co kocham najbardziej : ) Spokojnie, cicho, domownicy jeszcze śpią a ja z pyszną kawką w piżamie przy kominku siedzę sobie i delektuję się tą chwilą. Za oknem -15 bo zima wreszcie się obudziła  : ((  choć jeśli miałabym prawo głosu w tej sprawie to ja za nią nie tęskniłam, no ale cóż... ja w ciepełku  siedzę i nic mnie nie zmusza do wyjścia na zewnątrz "Chwilo trwaj" a żeby nie było że leniuchuję to zrobiłam porządki na pulpicie i to tam znalazłam, a jak znalazłam to pokazuję....






Pewna mama prosiła na fb o przesłanie życzeń urodzinowych swojemu synowi nie wiem ile osób odpowiedziało na jej prośbę ale ja zrobiłam kartkę i posłałam




i cd kartek urodzinowych













Kto dotrwał do końca, temu dziękuję i zapraszam WPADNIJCIE ZNOWU !!!

3 komentarze:

  1. zawsze wpadam tu i na Nowe czekam...bo lubię bardzo je oglądać,,,,,są wspaniałe te Twoje prace !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się napracowałaś, wspaniałe wytworki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ilość i jaka różnorodność! Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń