piątek, 22 marca 2013

Gdzie ta WIOSNA???

Witam...

Ja mam już dość !!! Wiosny nie widać, zima się panoszy, ja mam katarek i kaszelek i oczęta mi łzawią :-(( lekarstw cała góra (moja wątroba aż jęczy) . JA MAM JUŻ DOŚĆ !!! Całe szczęście że właśnie rozpoczął się weekend i mogę trochę odpocząć. Założyłam ciepła skarpetki, zrobiłam sobie malinowej herbatki, ciepłym pledzikiem się okryłam i z laptopkiem na kolanach grzeję się przy kominku. Nadrabiam zaległości, jakiś czas temu zrobiłam parę kartek w których wykorzystałam wydrukowane obrazki ze słodkimi dzieweczkami. Kartki takie urodzinowe i tak sobie myślę że takie trochę wiosenne, więc na poprawienie humoru je pokazuję...









Dziękuję tym którzy tu zaglądnęli i mojego narzekanie cierpliwie wysłuchali :-)) Idę się kurować więc trzymajcie się ciepło, wpadnijcie do mnie znowu i byle do WIOSNY!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz