wtorek, 19 marca 2013

Zima

Witam...

Podstępna zima zaatakowała wczoraj moje miasto. Śnieg zaczął padać około 14-stej. Najpierw nieśmiało tak jakby z lekkim zażenowaniem że niby o co chodzi, że on tak niechcący i tylko na chwilkę ale po godzinie już panoszył się coraz bezczelniej. Wieczorem biało było już wszędzie i na krzakach i na dachach i nawet na "ptasiej stołówce". Koszmar mówię Wam koszmarny koszmar. Dzisiaj rano bałam się podnieś roletę bo czułam przez kości że to białe paskudctwo w dalszym ciągu tam jest i tylko czeka aż wyjdę do pracy żeby mogło kąsać  opony mojego roweru , bo ja do pracy jeżdżę rowerem. A co nie wolno ? Ekologicznie, przyjemnie i zdrowo. No zdrowo na rowerze po śniegu to może za bardzo nie jest ale jak ciepło. Strach przed wywrotką tak rozgrzewa że możecie wierzyć wcale nie marznę gdy tak sobie rano pedałuję do pracy. Dobra kończę już bo muszę zbierać się powolutku do wyjścia i do zmierzenia się z tym białym podstępnym agresorem, a tak na koniec to ja chcę już WIOSNY !!!


Na poprawę nastroju wiosenna karteczka




Trzymajcie się ciepło i wpadnijcie tu znowu. Pozdrawiam...

2 komentarze: