sobota, 10 maja 2014

Papiorzany Comber

Witam...

Cudowna sobota :)  mogłabym tak częściej spędzać "wolny" czas ale cóż ani czasu wolnego za dużo ani takich imprez w zasięgu moich możliwości dojazdowych za dużo nie ma :(  Mam nadzieję na to że "Papiorzany Comber" będzie imprezą cykliczną bo ludzi było sporo, pokazy super a warsztaty wspaniałe. Jeden minus jest taki że warsztaty nakładały się czasowo i nie na wszystkich na które miałam ochotę mogłam być  :( Wybrałam warsztaty u Rudlis i trafiłam do "mazianego" nieba, kto był na tych warsztatach wie o czym mówię :)  a to efek trzech godzin cudownie spędzonego czasu. Irenko dziękuję :)

Kartka którą zatytułowałam  "Czas na kawę"


zakładka i dwie zawieszki (breloczki)


druga strona tychże


kartki zrobione przez dziewczyny (niestety nie udało mi się pstryknąć wszystkich bo popędziły na inne warsztaty)


niekompletna ekipa warsztatowa :(  nie ma między innymi Irenki bo to ona robiła zdjęcie :(
a miałyśmy zrobić zdjęcie grupowe 


z Renatą którą poznałam na fb 



szalone zakupy inspirowane warsztatami




i moja praca domowa zadana przez Irenkę którą muszę prosić o wybaczenie bo zgubiłam gdzieś tajemniczy element otrzymany na warsztatach i praca jest tylko nim inspirowana ale mam nadzieję że mi ją zaliczy i nie dostanę "pały"





4 komentarze:

  1. no pięknie! moje skarby na razie szczelnie zapakowane, ale też się doczekają :)) szkoda, że nie ma mnie na wspólnej fotce, ale klona na razie nie mam :( może innym razem :))
    ps. fajnie prezentuje się ten złoty kolor na kluczu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie już fotorelacja :) http://papierowaobsesja.blogspot.com/2014/05/za-szybko.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko praca śliczna, cieszę się, że mogłam Cię poznać na warsztatach u Irenki - życzę samych sukcesów w pracy z zakupionymi mediami
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń