niedziela, 7 kwietnia 2013

Papierowo ale nie kartkowo

Witam...

Dzisiaj jak już mówi tytuł nie pokażę kartek ale i tak papier wystąpi w roli głównej (chociaż niekoniecznie ). Na początek dwa kubeczki potraktowane gazetą i lakierem a że jest gazeta to pasują na wyzwanie w "Szufladzie" gdzie je zgłaszam.





a teraz opakowanie "prezentu", który solo był goły a nie chciałam pakować go w tradycyjną torebkę a w tej mojej wersji bardzo spodobał się obdarowanemu...





To na dzisiaj wszystko choć szczerze powiem że aż mnie korci wstawienie na koniec męskiej kartki, ale to w następnym poście :)) Dziękuję za wizytę i zapraszam wpadnijcie znowu...

5 komentarzy:

  1. Kubki bomba,bardzo mi się podobają,butelka też ma ciekawe ubranko

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Zapraszam na candy:)
    http://koziolekhobby.blogspot.de/2013/03/candy-nr-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie użyłaś ten papier na opakowanku do butelki :) Zawsze miałam z nim problem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowe! Dziękuję za udział w Szufladowej zabawie!

    OdpowiedzUsuń